Web design
Desi nu pare a fi un lucru realizabil, iti poti depasi competitorii principali cu ajutorul website-ului tau. De ce ai nevoie? Un website care sa se impuna in mediul online atat prin design cat si prin accesibilitatea la informatie. Indiferent de domeniul de activitate al afacerii tale sau de cat de dezvoltata este aceasta, ai posibilitatea sa iti depasesti competitorii printr-o investitie din ce in ce mai populara: un website. Te intrebi de ce ar conta atat de mult un simplu website care nu face nimic mai mult decat sa iti prezinte firma? Ei bine, lucrurile sunt mult mai complexe de atat.

Traim in era tehnologiei, iar acest lucru se vede si prin faptul ca in momentul in care vrem sa aflam ceva, deschidem repede un motor de cautare. Fie ca ne intereseaza un anumit produs, un serviciu sau o informatie cat se poate de banala cum ar fi vremea, in ziua de azi toate aceste informatii sunt doar la cateva click-uri distanta.

Cum ar fi ca toata lumea care cauta produsele sau serviciile oferite de tine sa gaseasca firma ta printre primele rezultate ale motoarelor de cautare? Ar insemna sa iti cresti veniturile considerabil, nu? Ei bine, elementele principale pentru acest lucru sunt website-ul de prezentare si o campanie de marketing.

Website-ul de prezentare
Fiecare pagina a website-ului tau este importanta, mai ales cand iti doresti sa “cresti” prin intermediul motoarelor de cautare. Daca informatiile nu sunt usor de gasit, vizitatorii nu vor petrece mai mult de cateva secunde pe website-ul tau. Acest lucru va afecta considerabil vizibilitatea ta in paginile de rezultate. Tocmai de aceea, ai nevoie de o companie de advertising care sa isi propuna de la bun inceput sa te pregateasca pentru aceste situatii.

Un meniu simplist, dar interactiv, pagini atractive care includ toata informatia, dar fara sa fie obositoare si un design receptiv – acestea sunt aspectele principale pe care echipa aleasa de tine trebuie sa le ia in considerare.

Campania SEO
Dupa ce te-ai asigurat ca website-ul tau intruneste cele 3 aspecte mentionate mai sus, esti gata sa avansezi la pasul urmator: campania SEO (search engine optimization). Este indicat sa continui colaborarea cu aceeasi echipa care sa ocupat de crearea website-ului, tocmai de aceea este foarte important sa alegi cu atentie echipa de advertising.

Motoarele de cautare se bazeaza pe numeroase detalii in momentul in care afiseaza paginile de rezultate. Tocmai de aceea, un prim pas in planificarea unei campanii de optimizare SEO este sa intelegi cum esti vazut in prezent de acestea. Dupa efectuarea unui audit SEO, fiecare etapa va putea fi planificata mult mai usor.

In momentul in care auditul SEO este finalizat, iar pasii de desfasurare sunt planificati, se poate crea o campanie SEO personalizata.
In functie de domeniul in care activeaza firma ta si de publicul tinta, se vor alege cuvintele cheie pe care se va pune accent in intreg continul site-ului. Un alt pas important va fi optimizarea website-ului astfel incat viteza de incarcare a acestuia sa fie cat mai buna. Un design receptiv te va ajuta prin faptul ca website-ul va fi usor de accesat de pe orice dispozitiv. Daca implementarea design-ul nu s-a bazat pe acest aspect de la inceput, website-ul se va incarca mult mai greu pe dispozitivele mai mici.

Daca cele doua etape principale vor fi efectuate corect si se vor baza pe analizari amanuntite, vei reusi sa iti depasesti competitorii folosindu-te doar de website.