Strategii de marketing
Daca te-ai gandit vreodata sa investesti in deschiderea unui magazin online dar nu ai fost sigur ca este o idee buna, acest articol este pentru tine. Iti vom prezenta 10 avantaje ale acestui tip de business, in speranta ca vei intelege mai bine ce castiguri iti poate aduce un astfel de website. Un lucru important de mentionat este faptul ca in anul 2016, in Statele Unite ale Americii magazinele online au avut un venit total de 322.17 miliarde de dolari. Se estimeaza ca in 2020 acestea vor creste pana la 4 triliarde.

1. Vanzari internationale
Iti poti comercializa produsele oriunde in lume, cat timp ai posibilitatea sa le livrezi.

2. Costuri reduse
Nefiind necesar un magazin fizic, costurile acestuia sunt reduse considerabil. Banii care in mod normal i-ai investi in locatie, ii vei putea investi in promovarea online.

3. Compararea produselor inainte de achizitionare
Acest tip de magazin ofera clientilor sai posibilitatea de a compara intre ele produsele inainte de achizitionare. Spre deosebire de un magazin fizic, acest lucru se afla doar la cateva click-uri distanta de client, fara ca acesta sa fie nevoit sa se plimbe printre rafturi.

4. Cresterea numarului de clienti prin promovare online
In mediul online promovarea unei afaceri este mult mai usoara si mai putin costisitoare. Fie ca optezi pentru promovarea prin intermediul retelelor de socializare sau prin Adwords, acest lucru va creste considerabil numarul clientilor.

5. Vanzari 24/7
Fara costuri suplimentare, magazinul tau va fi deschis 24 de ore pe zi, 7 zile pe saptamana.

6. Posibilitatea de a procesa un numar mare de comenzi in acelasi timp
Spre deosebire de un magazin fizic, unde depinzi de numarul caselor de marcat, magazinul online poate prelua nenumarate comenzi in acelasi timp.

7. Cumparaturi din confortul propriei case
Clientii dumneavoastra vor putea achizitiona produsele dorite, vor putea naviga cu usurinta prin categoriile de produse si vor putea chiar sa plateasca online comanda. Singurul lucru ce le va ramane de facut este sa preia coletul in momentul in care acesta ajunge.

8. Administrarea magazinului din orice locatie
Nu doar clientii sunt avantajati de lipsa necesitatii unei locatii fizice pentru acest tip de magazin. La fel si tu, cel care gestionezi acest magazin, vei putea sa te ocupi de comenzi si de intreaga administrare a acestuia indiferent unde te afli. Singurele lucruri de care vei avea nevoie sunt un dispozitiv (laptop, tableta sau telefon) si acces la internet.

9. Numar redus de angajati
O mare parte din etapele unei comenzi (confirmarea comenzii, facturarea, incasarea platii, gestionarea stocului etc.) sunt automatizate prin intermediul website-ului, fara ca tu sa ai nevoie de un numar mare de angajati.

10. Promovarea facila a produselor populare
Prin intermediul platformei in care este creat, website-ul tau va putea afisa diverse categorii personalizate de produse cum ar fi: produsele cele mai cumparate, produse similare (cu cele alese de client), recomandari, produse in oferta.